More Than Human. Określenie człowieczeństwa.

Dziś nietrudno jest znaleźć definicję. Jest zawsze dostępna na google.com. Postanowiłam zadać pytanie Google. Spytałam co to jest “human”.

Otrzymałam szereg ciekawych odpowiedzi. A poniżej ilustracje.
Human

Czy to, co zostało nazwane człowiekiem jest materialnością, czy umysłem, czy połączeniem jednego z drugim? Czy jeśli ktoś nie posiada świadomości, jeśli jest chory to czy nadal będzie człowiekiem? Nauczono mnie, by nie odpowiadać na postawione pytania. A jedynie pokazywać możliwe drogi  do odnalezienia odpowiedzi.

Na początku odkrywania drogi należałoby przyjąć coś za pewnik. Ja pozwolę sobie za pewnik banalnie przyznać brak pewności.

A na przedsmak jeszcze umieszczam wizualną definicję tego, czego ja osobiście nie uznaję za ludzkie.

Antyhumana

Leave a Reply

